Home Relax Sanatate si frumusete
Sanatate si frumusete


Pentru sanatatea ta

 

Ce-i pui la pachet ca sa invete bine...

 

   alt

         La ore, copii au nevoie de energie  ca sa poata invata. Potrivit nutritionistilor, gustarile cumparate si consumate  pe fuga trebuie inlocuite cu sendvisuri sanatoase, cu fructe si cu sucuri naturale.

 

 

   Specialistii afirma ca exista o stransa legatura intre randamentul cerebral si alimentele ingerate, in special cand organismul este supus unui stres psihic sumplimentar, cum ar fi perioadele de teze si de examene. Un mic dejun bogat, urmat de mese echilibrate pot sustine ritmul de viata al scolarului.

 

 

 

altSemipreparatele sunt pline de grasimi 

 

Copii nu trebuie incurajati sa-si cumpere snackuri, chiar daca ar fi mai comod sa  le dam bani decat sa le pregatim o cutiuta cu sendvisuri atragatoare si fructe, care sa poate concura cu pungile cu chipsuri. Specialistul avertizeaza ca un regim bogat in zahar, alimente semipreparate, pline de grasimi si de sare, lipsa exercitiului fizic si a unui somn odihnitor ori consumul constant de apa de la robinet si de bauturi carbogazoase dulci pot scadea imunitatea organismului, mai ales in timpul sezonului rece.

 

 

Ce sa manance la cursuri pentru a da randament

 

- Senvisuri cu paine integrala sau de secara, branza nesarata, carne de pui sau de curcan si o frunza de salata.

 

- Fructe proaspete sau suc natural de fructe.

 

 - Legume curatate si taiate felii sau rondele (ardei, gogosari, morcovi, telina) si doua sendvisuri  taiate sub diferite forme – de exemplu steluta

 

- Fructe uscate si nuci, migdale sau alune neprajite.

 

 - Sana sau lapte batut (in  recipiente cu dop etans), biscuiti digestivi, care sunt bogati in fibre, sau o chifla de graham taiata in doua si unsa la mijloc cu unt de arahide.

 

 

Atentie!

 

- Pauza nu dureaza mai mult de 10 minute, deci cantitatea de alimente nu trebuie sa fie mare. Foloseste felii de paine, nu baghete.

 

- Pentru copii, aspectul alimentului  conteaza enorm, asa ca pune-i

sendvisurile in cutiute din plastic, cu capac.

 

- Nu-i pune la pachet alimente gatite! Se pot varsa in ghiozdan, au un miros greu pentru cei din jur si se pot strica pana le consuma.

 

 

 

 

Nu uita! Pune-i copilului in geanta de scoala gel antibacterian sau servetele umede, ca sa-si poata dezinfecta mainile inainte de masa.